FSV De Feijenoorder

FEYENOORD

FSV De Feijenoorder

FSV De Feijenoorder is de grootste onafhankelijke supportersvereniging van Nederland. FSV De Feijenoorder verbindt Feyenoordsupporters met elkaar en met de club. Met de sfeeracties zetten zij Feyenoord wereldwijd op de kaart.

  • Opdrachten: Brand identity / Online platformen / Druwerk / Product design / Video

Webshop producten

BRKdesign heeft voor FSV de Feijenoorder verschillende producten ontworpen. In 2021 is de 'Home of the 12th man' collectie gelanceerd.

MUNT

Jubileummunt

Vanwege het 90 jarig bestaan van FSV De Feijenoorder heeft BRKdesign een speciale jubileummunt ontworpen.

Op de munt staan zowel de slogan van de vereniginig als de Kuip.

De munt is een cadeau aan alle 17.000 leden.

Video Sfeeracties

DKF

Veiling

BRKdesign heeft voor de Dirk Kuyt Foundation en FSV De Feijenoorder een online veiling gebouwd. Op deze veiliing werden gesigneerde shirts van (oud) spelers geveild.

De volledige opbrengst (€7500,-) is naar de Dirk Kuyt Foundation gegaan.

Logo

Logo Legioenzaal

BRKdesign heeft het nieuwe logo voor De Legioenzaal ontworpen.

Deze legendarische ruimte in de Kuip is dé plek waar supporters voor en tijdens de rust met wedstrijden samenkomen.

Het logo is ondertussen gebruikt op stickers, spandoeken en is, uiiteraard, in de Legioenzaal gespoten.