FSV De Feijenoorder
FSV De Feijenoorder
FSV De Feijenoorder is de grootste onafhankelijke supportersvereniging van Nederland. FSV De Feijenoorder verbindt Feyenoordsupporters met elkaar en met de club. Met de sfeeracties zetten zij Feyenoord wereldwijd op de kaart.
- Opdrachten: Brand identity / Online platformen / Druwerk / Product design / Video
HAND IN HAND
Sinds 2019 is BRKdesign de officiële online partner van de supportersvereniging van Feyenoord: FSV De Feijenoorder.
BRKdesign heeft verschillende logo's ontwerpen, onderhoudt (en vernieuwd) de digitale platformen en bouwt extra's features zoals een online veiling.
Webshop producten
BRKdesign heeft voor FSV de Feijenoorder verschillende producten ontworpen. In 2021 is de 'Home of the 12th man' collectie gelanceerd.
Jubileummunt
Vanwege het 90 jarig bestaan van FSV De Feijenoorder heeft BRKdesign een speciale jubileummunt ontworpen.
Op de munt staan zowel de slogan van de vereniginig als de Kuip.
De munt is een cadeau aan alle 17.000 leden.
Veiling
BRKdesign heeft voor de Dirk Kuyt Foundation en FSV De Feijenoorder een online veiling gebouwd. Op deze veiliing werden gesigneerde shirts van (oud) spelers geveild.
De volledige opbrengst (€7500,-) is naar de Dirk Kuyt Foundation gegaan.
Logo Legioenzaal
BRKdesign heeft het nieuwe logo voor De Legioenzaal ontworpen.
Deze legendarische ruimte in de Kuip is dé plek waar supporters voor en tijdens de rust met wedstrijden samenkomen.
Het logo is ondertussen gebruikt op stickers, spandoeken en is, uiiteraard, in de Legioenzaal gespoten.